Informacje organizacyjne
W niedziele i święta rezerwacje przyjmujemy na godziny:
– 12.00, 12.15 lub 12.30
– 14.45 lub godziny późniejsze
W międzyczasie zapraszamy bez rezerwacji, mając na uwadze, że czas oczekiwania na stolik może wynosić kilka minut.
Od poniedziałku do soboty
rezerwacje przyjmujemy na dowolne godziny, w zależności od dostępności miejsc w lokalu.
Taras
Stoliki na tarasie nie podlegają rezerwacji. Wyjątek stanowi sytuacja, gdy rezerwacja następuje w dniu bieżącym rano, po upewnieniu się, że nie będzie opadów, tylko na godz. 12.00 (dotyczy weekendów i świąt). W pozostałych przypadkach stoliki na tarasie nie podlegają rezerwacji – zapraszamy w dowolnych dla Państwa godzinach.
Rezerwacji stolika można dokonać w godzinach otwarcia lokalu dzwoniąc pod numer tel. 502-565-414
Warunki rezerwacji
REZERWACJE OGÓLNE:
– Wynajem sali w godzinach otwarcia lokalu – GRATIS
Po wyznaczonych godzinach otwarcia lokalu za każdą rozpoczętą godzinę doliczana jest opłata
w wysokości 200 zł
– Własny alkohol – w przypadku posiadania własnego alkoholu do rachunku zostanie doliczona opłata korkowa w wysokości 35 zł / od każdej rozpoczętej butelki 0,5l. Całkowity zakaz serwowania alkoholu bez koncesji.
– Na terenie lokalu obowiązuje całkowity zakaz spożywania napojów niezakupionych w lokalu, w innym wypadku do rachunku zostanie doliczona opłata 12 zł od każdej własnej otwartej butelki.
DLA REZERWACJI, KTÓRE NIE KORZYSTAJĄ Z OFERTY OKOLICZNOŚCIOWEJ:
– Istnieje możliwość przygotowania odświętnego nakrycia stołu (biały obrus, kolorowe serwetki) – opłata serwisowa za przygotowanie stolika wynosi 15 zł (1 stolik mieści max. 8 osób).
– Serwis tortu własnego Klienta jest możliwy – w przypadku posiadania własnego tortu do rachunku zostanie doliczona opłata serwisowa 12 zł/ od każdego talerzyka. Z każdego wyrobu zostanie pobrana próbka, która będzie przechowywana przez 72h wg HACAP.
W celu usprawnienia procesu obsługi i skrócenia czasu oczekiwania w
przypadku rezerwacji powyżej 8 osób wymagane jest złożenie
zamówienia na napoje w karafkach „na start” podczas dokonywania
rezerwacji (obowiązuje w weekendy i święta)
REZERWACJE w lokalu w dni weekendowe i święta:
– W przypadku dokonania rezerwacji, jeżeli liczba osób ulegnie zmianie, prosimy o zgłoszenie tej informacji minimum 12 godzin przed terminem rezerwacji. Jeżeli nie otrzymamy takiej informacji i liczba osób ulegnie zmniejszeniu, do rezerwacji zostanie doliczona opłata 30 zł za każde miejsce przygotowane w lokalu.
REZERWACJE WALENTYNKOWE:
– Rezerwacje przyjmujemy telefonicznie pod nr. 502 565 414 – opłata serwisowa za przygotowanie stolika wynosi 15 zł. W dniu 14 lutego 2025 lokal jest czynny w godz. 11.00-22.00
Dokonanie rezerwacji jest jednoznaczne z akceptacją powyższych warunków.
Rezerwacje dla grup, przyjęcia okolicznościowe
Jeżeli planujesz rezerwację na większą ilość osób lub chcesz zorganizować przyjęcie okolicznościowe – z wyprzedzeniem zapytaj o termin wysyłając zapytanie na adres mailowy: marketing@epart.eu
Z chęcią przedstawimy możliwe opcje rezerwacji oraz proponowane menu.
Zamów catering okolicznościowy z możliwością dostawy!
KARCZMA WIEJSKA
43-215 Jankowice
ul. Żubrów 112 B
LOKAL CZYNNY
Poniedziałek – Piątek: 11.00-21.00
Sobota: 11.00-22.00
Niedziele i Święta: 12.00-21.00
REZERWACJA STOLIKÓW, ZAMÓWIENIA CATERINGU
Tel.: 502 565 414
ZAMÓWIENIA IMPREZ RODZINNYCH, SPOTKAŃ FIRMOWYCH, EVENTÓW
Email: ewa@epart.eu, marketing@epart.eu