INFORMACJE ORGANIZACYJNE

 W niedziele i święta rezerwacje przyjmujemy na godziny:
12.00, 12.15 lub 12.30
14.45 lub godziny późniejsze
W międzyczasie zapraszamy bez rezerwacji, mając na uwadze, że czas oczekiwania na stolik może wynosić kilka minut. 

Od poniedziałku do soboty 
rezerwacje przyjmujemy na dowolne godziny, w zależności od dostępności miejsc w lokalu.

Taras

Stoliki na tarasie nie podlegają rezerwacji. Wyjątek stanowi sytuacja, gdy rezerwacja następuje w dniu bieżącym rano, po upewnieniu się, że nie będzie opadów, tylko na godz. 12.00 (dotyczy weekendów i świąt). W pozostałych przypadkach stoliki na tarasie nie podlegają rezerwacji – zapraszamy w dowolnych dla Państwa godzinach.

Rezerwacji stolika można dokonać w godzinach otwarcia lokalu dzwoniąc pod numer tel. 502-565-414 

WARUNKI REZERWACJI

REZERWACJE OGÓLNE: 

– Wynajem sali w godzinach otwarcia lokalu – GRATIS
Po wyznaczonych godzinach otwarcia lokalu za każdą rozpoczętą godzinę doliczana jest opłata
w wysokości 200 zł

–  Własny alkohol – w przypadku posiadania własnego alkoholu do rachunku zostanie doliczona opłata korkowa w wysokości 35 zł / od każdej rozpoczętej butelki 0,5l. Całkowity zakaz serwowania alkoholu bez koncesji.
– Na terenie lokalu obowiązuje całkowity zakaz spożywania napojów niezakupionych w lokalu, w innym wypadku do rachunku zostanie doliczona opłata 12 zł od każdej własnej otwartej butelki.

DLA REZERWACJI, KTÓRE NIE KORZYSTAJĄ Z OFERTY OKOLICZNOŚCIOWEJ:
– Istnieje możliwość przygotowania odświętnego nakrycia stołu (biały obrus, kolorowe serwetki)  – opłata serwisowa za przygotowanie stolika wynosi 15 zł (1 stolik mieści max. 8 osób).
– Serwis tortu własnego Klienta jest możliwy – w przypadku posiadania własnego tortu do rachunku zostanie doliczona opłata serwisowa 12 zł/ od każdego talerzyka. Z każdego wyrobu zostanie pobrana próbka, która będzie przechowywana przez 72h wg HACAP.

W celu usprawnienia procesu obsługi i skrócenia czasu oczekiwania w
przypadku rezerwacji powyżej 8 osób wymagane jest złożenie
zamówienia na napoje w karafkach „na start” podczas dokonywania
rezerwacji (obowiązuje w weekendy i święta)

REZERWACJE w lokalu w dni weekendowe i święta: 

– W przypadku dokonania rezerwacji, jeżeli liczba osób ulegnie zmianie, prosimy o zgłoszenie tej informacji minimum 12 godzin przed terminem rezerwacji. Jeżeli nie otrzymamy takiej informacji i liczba osób ulegnie zmniejszeniu, do rezerwacji zostanie doliczona opłata 30 zł za każde miejsce przygotowane w lokalu.

REZERWACJE WALENTYNKOWE: 

– Rezerwacje przyjmujemy telefonicznie pod nr. 502 565 414 – opłata serwisowa za przygotowanie stolika wynosi 15 zł. W dniu 14 lutego 2025 lokal jest czynny w godz. 11.00-22.00

Dokonanie rezerwacji jest jednoznaczne z akceptacją powyższych warunków.

REZERWACJE DLA GRUP / PRZYJĘCIA OKOLICZNOŚCIOWE

Jeżeli planujesz rezerwację na większą ilość osób lub chcesz zorganizować przyjęcie okolicznościowe –  z wyprzedzeniem zapytaj o termin wysyłając zapytanie na adres mailowy: marketing@epart.eu

Z chęcią przedstawimy możliwe opcje rezerwacji oraz proponowane menu.

Zamów catering okolicznościowy z możliwością dostawy!

KARCZMA WIEJSKA
43-215 Jankowice
ul. Żubrów 112 B

LOKAL CZYNNY
Poniedziałek – Piątek: 11.00-21.00

Sobota: 11.00-22.00

Niedziele i Święta: 12.00-21.00

REZERWACJA STOLIKÓW, ZAMÓWIENIA CATERINGU
Tel.: 502 565 414

ZAMÓWIENIA IMPREZ RODZINNYCH, SPOTKAŃ FIRMOWYCH, EVENTÓW
Email: ewa@epart.eu, marketing@epart.eu